تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

۷۱

دیشب یهو همین طوری حسودی یقه ام رو گرفت . نمی دونم چه ام شد ؛ از خودم و خدا و دور و بریام و اتفاقای بعد عروسی و این بی پولی و سختی ......... 

همه رو سر تو خالی کردم . ببخشید . بذار پای خستگی و فشار این روزا .  

ولی خدا وکیلی ، گل بگیرن در این ضرب المثلای فخیم ایرانی رو !!!!! نا برده رنج گنج میسر نمی شود ؛‌طرف باباش درمی آد دو قرون در می آره ، بعد 4 سال می دوه تا طلبش رو بگیره تازه اگه بگیره ؛ باید بذاره جای قرضای این 4 سالش ... الهی خدا ، خداییت رو شکر .  

اما بازم بگم کلا این هفته حالم خوبه .  

بی خیال .

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

ایوب دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ

kolan ghooooooooooooooooooor bezanaaaaaaaa
bichare..............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد