تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

آخ

فکر می کردم ، همه چی درست می شه ، فکر می کردم غمم اندازه داره ، غمم یه منحنی سینوسیه که بالاخره سیر نزولی هم به خودش می گیره اما نشد ...  

دلم برای خودم خیلی می سوزه ، خیلی تنهام این جور موقعا ... دلم برای خودم خیلی می سوزه کاش این همه سختی نمی کشیدم .... خدایا بسه دیگه ... منو ببر پیش خودت .قول می دم دختر خوبی باشم ، بشینم یه گوشه صدام در نیاد ، فقط منو ببر

نظرات 3 + ارسال نظر
مذاب ها دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ http://mozabha.blogsky.com

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند/ چنان نماند و چنین هم نخواهد ماند ..... سلام دوست عزیز غم ها و مشکلات هیچ وقت همیشگی نیستند و رمز رهایی از آنها توکل حقیقی به خداوند متعال و اسعانت از وجود مقدس اوست با تمام و جود و با تمام خلوص از او بخواه و مطمئن باش حاجت روایت میکند.... به امید دیدارت در مذاب ها.

صدف دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.asanrank.com

سلام گلم خوبی میخوای آمار شمارشگر وبلاگتو منفجر کنی زود بیاتو اسان رنک ثبت نام کن و وبلاگت هم ثبت کن حتما صفحه راهنما رابه دقت مطالعه کن ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ

مشکلات تا زمانی ادامه دارن که ما می خوایم ادامه شون بدیم
هروقت تصمیم گرفتی دیگه بس بس می شن باور کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد