تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

۷۷

خدایا شکرت  

سلام  

دیشب خونه رو برای امسال تمدید کردیم ... راضیم الحمدلله برای ما بد نشد ؛ امسال خیلی فکرای بزرگی توی سرم دارم فقط خدا کنه این سه چهارتا اتفاق درست ودرمون پیش بره  

1- تمدید قرارداد کاری  

2- درست شدن وام  

3- خریدن یک ماشین سرپا تر از اسکندر  

4- خریدن یه خونه کوچولو  

خیلی نیست به خدا ؛ خدای من بزرگ تر از این آرزوهای کوچیکه  

خدای من خیلی خیلی عجیب و غریبه یه وقت می بینی 4 سال پشت سرهم باهات بازی می کنه بعد یهو خوشی عالم رو می ریزه توی دلت . خدای من این طور خداییه  

هیچ وقت تا حالا ازش ناامید نشدم ، غر زدم سرش ، باهاش دعوا کردم ، کتک کاری کردم ، قهر کردم ... ولی ناامید هرگز !  

این قدر توی این سفر آخری مون به شمال شکر گفتم خدا رو به خاطر نعمت های نادیدنی که بهم داده که حالا احساس سبکی می کنم . حالا که تا حدودی فهمیدم چه قدر خوشبختم سبک شدم .  

دوباره می خوام بنویسم اگه این حال خوش رو بتونم حفظش کنم .  

نظرات 2 + ارسال نظر
NanoDL.ir سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://nanodl.ir/

آپلود سنتر عکس نانو دی ال
آیا نمی دانید عکس های خود را کجا آپلود کنید؟
آپلود عکس با لینک مستقیم
نانو دی ال را به عنوان آپلود سنتر عکس خود انتخاب کنید

ایوب چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

توووووووووووووو و پیام کاندیدای ریاست جمهورین
اینا که چیزی نیست درست می شن ان شا الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد