تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

قلب یخی - قهوه تلخ

نمی دونم این سریال های شبکه خانگی رو می بینین یانه ؟ کپی کردین یا نه ،‌به هر حال یه نکته جالب توی هر دو تا سریال قلب یخی و قهوه تلخ هست ؛ اونم وجود یک نیاز اساسی مردم به نوعی دیگره !  

نوعی دیگر از قصه پردازی ، شخصیت سازی ، روایت ، طراحی صحنه ، رویداد و همه عناصر مهم و تاثیر گذار یک مجموعه سریالی ... 

توی دو سال اخیر ، یکی از تفریحات خیلی ها مثل من و همسری شده بود دیدن سریال های روز امریکایی ... با همه هیجان و جذابیت و گیراییش به سمتش جذب می شدیم و تا ته ته اش رو هم می بلعیدیم .  

پخش این دو تا سریال رو توی شبکه خانگی به فال نیک بگیریم و هر طوری که هست ببینیمشون به احترام افرادی که این نیاز عمیق جامعه شون به هیجان و شادی و پیشرفت  رو  درک کردن و در حد توان و امکانات و داشته هاشون ، اولین تجربه رو به عرصه ظهور کشوندن ؛ اینکه نوع تدوین و نوع قصه و صحنه ها توی قلب یخی و نوع قصه پردازی توی قهوه تلخ کپی برداری از سریال های امریکایی و خارجی دیگه هست یا نه و اینکه آیا این تقلید به صلاح ما هست یا نه و اینکه آیا این همه توان ماست یا نه ، بر می گرده به سلیقه و سوادو راستش مطالعه مون از تاریخ سینما و علوم اجتماعی و علوم رفتاری ! اما من به نوبه خودم به عنوان یک مخاطب معیار این سریال ها فقط و فقط خوشحالم از نوعی دیگر دیدن افرادی مثل " لطیفی " و " مدیری" افرادی که ساخته هاشون رو تا حالا در مکان امن سرمایه گذاری یعنی تلویزیون ملی می دیدم و حالا اونها رو شایسته حمایت و احترام وافری می دونم .

نظرات 1 + ارسال نظر
ایوب دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ

به واسطه پیشنهاد شما شما دو شخصیت فرهنگی و فرهیخته (فرهنگی ش را با جناب پیام بودم) من هم می خرمش
به مدیری بگو واسش یک فیلم بازاریابی کردی و پورسانتت را بگیر

اگه اون می خواس به این تعریف ها پول بده که الان کم کم به نود درصد دخترای این مملکت کلی بدهکار بود :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد