تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

۸۰

والا راستش رو اگه بخواید اینجا رو دوست دارم به عنوان جایی که خیلی از حرف هایی رو که نمی تونم بگم توش می نویسم ؛ خیلی حرفهای نگفته هم به دلایل فراوان ته دلم می مونن ... وقتی می رم این وبلاگ های پربازدید رو می خونم به تعداد خواننده هاشون حسودی م می شه ولی من واقعا نوشته ای عمومی و قابل نظر دادن اینجا نمی نویسم اینو می فهمم .  

اینجا رو معمولا فقط پیام و همکار و شاید یکی دو نفر دیگه می خونن که کاملا خاموش می آن و می رن ... اما هدف واقعی و اساسی من از اینجا نوشتن صرفا تجربه دنیای مجازی و درد دل کردن با دل خودمه و بس ... پس می آم و از روزمره هام ، غصه ها و شادی های همیشه ام می نویسم .  

تو خونه وایمکس ایرانسل گرفتیم البته به لطف شغل همسری با پهنای باند 512 و فعلا که راضی هستیم ازش ... شب ها اکثرا یا با خواهری google talk  می کنم یا توی فیس بوکم می پلکم ... یا یه دوری کلا توی فضای وب می زنم که خالی از لطف هم نیست ... این طبع شعرم هم که چند وقتیه رفته ، اونطور نوشتنم نمی آد اصلا و ابدا. 

اداره هم خوبه ، فعلا امروز اوضاع آرومه از تب تاب فروش پنجشنبه خیلی خبری نیست ، آهان راستی دکتر رژیم رو هم شروع کردم ببینم کی این چاقی مفرط دست از سر کچل و دل همیشه گرسنه من بر می داره ؟ 

زیاده عرضی نیست

نظرات 6 + ارسال نظر
وبساز شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد و گرنه خوابمان می گیرد دست اندازها نعمتند
میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه صخره و سنگ تو مسیر رودخونه نباشند صدای آب اصلا قشنگ نیست.......


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

هادی شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://pelak313.com

سلام وبلاگ خوبی داری منتظرتم بیا نظر بده

زائر69 شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.zaer69.blogfa.com

سلام.

سر بی درد را

دستمال واجبست

دستمال

اگر دستمال تو

اگر دست مال تو باشد

منتظر حضورت با عجیب ترین قوانین دنیا هستم.

سپیدار شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ http://sepidaar.blogsky.com

عرض سلام. سپاس از ابراز مهربانی شما. خوش حال و شادمانه باشید. به امید دیدار

ناشکیبا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.nashakiba.ir

خیلی جالب بود لذت بردم .
به من هم سر بزن[گل][گل][گل]

ایوب شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ

ای همکار باجی
آخه شما در عالم واقعیت اینقدر من و جناب سانسور را دست به سر می کنی و سر به سرمون می زارین که ترجیح می دهیم اینجا که می شه جاخالی داد و در امان بود با سکوت آمد و رفت دی:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد