تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

این روزها

عجب روزی بود دیروز ،‌اصلا عجب هفته ای شده این هتفته ... از اول بد بیاری پشت بدبیاری ، استرس پشت استرس ... بعد حل شدن یه سری مشکلات مزخرف کاری دیروز عصر پیام اومد دنبالم که بریم خونه (‌آخه محل کار من تو جاده کرجه ) داشتیم از فرعی کنار شرکت رد می شدیم که یه بچه بی هوا پرید جلو ماشین ... خدا رو صد هزارمرتبه شکر بچه ظاهرا سالم بود ، سریع بردیمش یه دکتر توی همون محل ؛ دکتر گفت ان شاالله که هیچی نشده، فقط اگه سرش آسیب ندیده باشه خوب بود . الان هم که ایشالا از خواب پا شده و داری بازی می کنه . (وای خدا یعنی می شه به تلفنم زنگ نزنن ، یعنی بچه خوب خوب خوب باشه !‌؟ )  

***

اما تلخ ترین جای این بدبیاری ها بی کسی ما بود ، گرچه خدا رو شکر جفتمون پدر مادر مهربون و خوب داریم ؛ ولی به کوچکترین حدی نمی شه روشون حساب کرد ،یعنی ضررش بیش از عافیتشه انگار . هر وقت هر مشکلیمو با خونواده خودم مطرح کردم هزار و یک سرزنش شنیدم و آخرشم کلی مشکل رو واسه ام پیچیده تر می کنن و از زندگی پشیمون می شم .   

***

دیروز همکار هم با ما بود ؛ خدا وکیلی آرامشی که بخرج داد به شدت موثر بود و جلوی برخورد احساسی ما رو گرفت . خیلی مرسی ازش .  

*** 

این دو روز اخیر به شدت احساسات گذشته ام نسبت به خواهریم داره تشدید می شه . همه عمر این زرنگی و رندیش آزارم می داده .  

همین .  

فعلا به جز احساس دل گرفتگی شدید از خونواده حس بد دیگه ای ندارم . بر خلاف همه تلخی ها امید وارم به شدت .  

*** 

همسری تو اتفاق دیشب به شدت از نظر روحی داغون شد ، اما به من نمی گه ... از بس آقا و درونگراس این پسر ، خیلی نگرانشم .

نظرات 4 + ارسال نظر
amir سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ http://moderoooz.blogsky.com


با سلام
اگه میتونید روزی فقط چند دقیقه با اینترنت کار کنید و در عوض درآمد 100% تضمینی بدست بیارید به من کامنت بدید تا شروع به کار کنیم

این یه کار اینترنتی هست که 100% تضمینی و راحت میتونید انجام دهید فقط باید بخواهید کار کنید .

روزی 1 تا چند ساعت بسته به حجم کار . درآمد از روز ول قابل مشاهد و لمس میباشد

اگه واقعا میخواهید کار کنید و پول در بیارید بفرمایید

مهدی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://norm.blogsky.com

سلام...
ما که دلمون میخواد خوب باشیم...
بقیه اجازه نمیدن...
ما خودمون نمیتونیم زندگیمیونو تغییر بدیم فقط میتونیم تاثیر داشته باشیم...
از وبنوشتت خوشم اومد مایلم باهم تبادل لینک داشته باشیم اگه خواستی به وبلاگم بیا و بهم بگو تا لینکت کنم...
فعلا بابای...

فروشvpn-خرید سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ http://vp1389.persiangig.com

بدون مراجعه به بانک و یا دستگاه خودپرداز صاحب اکانت vpn شوید.
در صورت داشتن رمز دوم کارت خود با یک تماس با ما (از طریق چت یا ایمیل)
یک لینک حاوی خرید آنلاین به صورت اینترنتی برای شما ارسال خواهد شد و شما بدون مراجعه به بانک و یا دستگاه خودپرداز سریعا اکانت مورد
نظر خود را میتوانید تهیه نمایید.

http://vp1389.persiangig.com

مسیح چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ق.ظ http://ashkeghazal.blogfa.com

سلام

با بهشت آتش به روزم و منتظر تگاه ارزشمند شما.......

با احترام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد