تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

۱۸

دلسردی که با بودن یا نبودن دیگران کاری نداره برادر !  

سلام ؛‌ 

« کنار پنجره نشست ، یعنی که دوستت دارد  

پنجره را که بست؛ یعنی ............. یعنی »

نظرات 3 + ارسال نظر
بابک پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ http://zemestoon2010.persianblog.ir

سلام
وبلاگ ساده ودر عین حال آرامی دارید همینجوری وارد شده بودم ولی اصلا نفهمیدم کی همه صفحه رو خوندم تازه وقتی رسیدم به آخر متوجه شدم که یه جورایی دلم میخواد باز بخونم میخواستم یه سر به آرشیوتون بزنم که تلفن زد و دیگه یادم افتاد کلی کار دارم
ولی اگه خواستید میتونیم تبادل لینک کنیم
کلبه زمستونی ما منتظر حضور گرم شما ست خوشحال میشم اگه سر بزنید

ایوب پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.dastnevshteh.blogspot.com/

سلام
بابا مبارک تغییرات!!!!!!!!!!!!!
ببین باز امروز نبودم دلتنگی و ............. بابا شنبه می ام ( پس چه حالی می ده آدم خودشو اینقدر تحویل بگیره (کسی رو گسر نیاوردم بهش غررررر بزنم دیگه خودم را دور زدم به خودم غر زدم دی:))
غالب جدید قشنگتر
بی چااااااااااااااااااااار ...

دختر بارانی شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام.
وبلاگ خوبی داری اما فقط 1 پیشنهاد خواهرانه بهت دارم و اون اینه که در هیچ شرایطی خدا را از یادت نبر چون خودت حتما میدونی تنها کسیه که واقعا از دلت و کارهات خبر داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد