تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

خطاب به دوستی که این روزها خیلی غمناک و در اندیشه است

داشتم فکر می کردم شاید وقتی سفر کردن یکی از راه های رسیدن به آرامش درونی و فکری آدم هاست ، و رفتن یکی از راه حل های بیهوده در جایی موندنه ، و اشک ریختن ، بهترین راه حل سبک شدنه ، و حفظ کردن غرورت راه حل خودت باقی موندنه ، پس چرا گاهی نه اشک ریختن و نه رفتن و نه سفر کردن هیچ کدوم دوای درد آدم نیست !

گاهی دلت با همه لجبازی که در طول عمرت از خودت سراغ داری  ؛ زیر بار عقل ومنطق خم نمی شه ، گاهی تنهایی و خلوت و غم رو به همه شادیای دنیا ترجیح می دی .

گاهی همه بار غم دنیا رو دلت سنگینی می کنه و پاسخ جسم نحیفت به همه این بار سنگین ،‌درد های عصبی و عجیب می شن ، اما همه این رنج و رنجه رو از ته ته دلت دوست داری .  

پس شکایت نکن و دل به باده این غم شیرین بده و بی خیال نتیجه باش ، بی خیال نتیجه .

نظرات 1 + ارسال نظر
ایوب سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

خنک آن قمار بازی که بباخت هر چه بودش
بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر
مهمترین بخش کار اونجاس که آدم باید بزاره کف روی آب بشینه آب زلال بشه تا بشه تهش رو ببینی دلت آروم بگیره صاف بشه تا بتونی با خدا راحت حرف بزنی فارع از منم منم هر خود خواهی و این خیلی سخت همه رو ببینی خوبی همه رو بخوای ولی هیچ کسی منطقی نیست
همیشه واسه همه همراهی ولی خودت تنهایی و شاید این لطف خداس که می خواد فقط خودش باهات باشه ولی اون دم آخر یادش می یفته باید ازت امتحان بگیره
اینکه بعضی وقتا یکنفر به فکر آدم آرومش می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد