تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

۴۳

دیروز اصلا حال و حوصله نداشتم ، زده بودم به صحرای کربلا و جاده خاکی و اون ورا . کلا هنوزم درست نشدم ، یه وقت دیدی دوباره رفتم تو باقالیا .  

اما الان یخده بهترم . خبر بد اینکه در صورت تمدید قرارداد حقوقمان همین چندرغاز خواهد بود تا مدت ها .  

خبر بدتر اینکه در خانواده با ته کشیدن نقدینگی روبرو هستیم به شدت .  

خبر خیلی بدتر اینکه از امروز وقت های دندونپزشکی شروع می شه  

 

خیلی دلم می خواد برم فشم ، یه قزل باحال بزنیم به بدن .   

پی نوشت : دیشب توی مهمونی خیلی با اینکه همسرم خونه نداره و همه با این حال کف مرگ زندگی شن حال کردم . 

پی نوشت 2 : ایها الناس یکی به همسر من حالی کنه ، اگه من دلم گرفته دلیل این نیست که تو رو دوست نداشته باشم بچه جاااااان

نظرات 3 + ارسال نظر
ایوب دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ

غر بس دیگه تو وبلاگم غر می زنی

س دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.MLBK.blogsky.com

سلام...

امروز استقلال ذوب آهن....

بازم مثله همیشه استقلال پیروز میشه....

امشب و ۷ بازی حساس....

بهم سر بزن و نظرتو راجع به ۷ بازی امشب بگو....

پیام دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ

پنج شنبه ظهر ناهار پایه ای بچه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد