تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

۵۶

این جوری که همه خاطره هام چمباتمه زدن رو چارمیخ دلم ؛‌دوس دارم . آزاری نداره... یه جاهاییش نیش می زنه ، بعد یه لبخند ناخواسته از مرور یه لحظه تاریخی قدیمی خنکم می کنه ..................... گاهی هم ناخواسته صدای آخ گفتن خودمو می شنوم .

این جوری خوبم ، دلم نمی خواد ،تعادل منطق و احساسم رو بهم بزنم .  

 

 

پی نوشت : به خاطر بودن پیامه که این همه ذهن و روح و جسم آزادی دارم .

نظرات 1 + ارسال نظر
صارم سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://ash-simorgh.blogsky.com/

سلام
دوست عزیز من میخوام یک سیستم کلیکی را ازمایش
وتعداد محاسبه دقیق کلیکهای اون رامحاسبه کنم ونتیجه
این مطالعه را دروبم درج کنم تا همه وبمسترهای زحمتکش که از این گونه سیستمها استفاده میکنند در جریان مقدار تقلب انها قرار گیرند
چون برخی ازاین سایتهای تعداد کلیک روزانه ی وب مستر ها را کمتر از کلیک واقعی محاسبه میکند یعنی سیستم بصورتی تنظیم شده است که اگر وبمستری بیش از 10 کلیک در ساعت داشته باشید تنها همان 10 کلیک برای او محاسبه خواهد شد.
لذا ازشما دوست عزیز خواهشمندم دراین مطالعه من را یاری کنید ووارد
وبلاگ من شده وروی یکی از تبلیغات کلیک کنید ودر بخش نظرات یک نظر بگذارید تا بدانم چند نفر در این مطالعه شرکت کرده تا بتوانم امار دقیق را محاسبه کنم (این مطالعه یک دقیقه از وقت شما را بیشتر نخواهد گرفت اما کمک بزرگی به همنوعان شما خواهد بود در ضمن ای کار هیچگونه زرنگ بازی یا فریب شما برای امدن به وب من نیست وراست حسینی فقط مطالعه هست وتمام )
این نظرمحرمانه است لطفا ان را بعد از انجام کار حذف کنید وتایید نفرمایید متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد