تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

۵۷

وقتی به ریسمان دلت چنگ می زنم ؛  

حرف از صمیم دل ؛دل دلتنگ می زنم  

وقتی دلم هوای تو را می کند هنوز  

در کوچه باغ خاطره ها لنگ می زنم

وقتی که می رود دلم از ناز چشم تو   

با سنگ غم به شیشه دل !بنگ می زنم  

وقتی غریب و سرسپرده و بی خواب و منتظر  

این گونه درد را به سر سنگ می زنم 

صبح است؟ ...شب شده یا اول غروب  ؟

کی؟ کی؟ کجا؟ به یاد که ؟آهنگ می زنم   

آن شب نمی رود از خاطرم که مرگ!  

مرگی که برد، برد تو را؛ منگ می زنم ؟!! 

 رفتی خدای خاطره هایم سفر بخیر 

...با سنگ غم به شیشه دل !بنگ می زنم  .

نظرات 1 + ارسال نظر
l-lell $@N یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.didi2onya.blogfa.com

مطالب و وبلاگ فوق العاده ای داری بدون اغراق جای تعریف داره....اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوانم بلینک بعدم خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد