تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

خوشحالی ؟؟؟

سلام .  

تپل خانوم از سفر برمی گردد. کلی خوش گذراندیم ؛ جای شما به شدت خالی .  

امروز از همکارگرامی کادوی روز زن گرفتم و خواب از سرم پرید ؛ یک دیوان شعر عالی . مچکرم همکار .  

توی این سفر همسر نازنین کلی زحمت کشید تا به من خوش بگذره ؛ کلی اصرار داشت که هر چی می بینم بخرم ، خداییش هم دو سه تا چیز باحال خریدیم و حالش رو بردیم ؛ از شمال تیکه محمود آباد و نور و فریدونکنار به خاطر همجواریشون با تعداد زیادی فروشگاه پوشیدنی و جدیدا مارک ، خیلی باحالِ و کلی خوش می گذره بهمون همیشه .  

پیامی کلاه و کفش آدیداس گرفت و کلی جینگول شد ؛ خدا به تپل رحم کنه بس که همسرش دختر کش شده است ،‌می باشد .  

خیلی دیروقت رسیدیم و این جانب در انتظار ساعت 4 لحظه شماری می کنم ؛ خلاصه اینکه خوبم و از پست قبلم حالم خیلی بهتره ؛ اما اون زخم و دردی که قبلا راجع بهش گفتم که توی دلم جوونه زده هنوز هست ، خدایا کمک .

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://www.akslar.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

آموزشکده خوارزمی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.amoozeshkade.com/forum.php

سلام
اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.
اگه سوال یا مشکل درسی هم داری میتونی عضو بشی و سوالتو اونجا مطرح کنی تا اساتید آموزشی جوابتو بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد