تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

تندیسا

گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

۶۹

دوست می داریم قالب جدید وبلاگمان را .  

صب با یک دل درد و گلو درد وحشتناک ، وحشتناکا ! از خواب پا شدم . اومدم شرکت یه چای نبات خوردم حالا بهترم .  

دیشب با همسری یک املت جانانه زدیم به بدن جای شما خالی خهلی خوشمزه بود .  

یه شعر خیلی قشنگ دیروز توی وبلاگ خوندم ؛ شاعرش مجتبی صحی : 

"اگه مجنون دیگه میلی  

نداره برای لیلی  

اگه لیلی جای مجنون  

پیش فرهاد می ره خیلی  

اگه فرهاد جای شیرین  

به جای اون عشق دیرین  

می ره جای ویس رامین  

من می گم نفرین به این عشق  

شماها هم بگین آمین " 

 

ربطی به حال و فضای ما نداره ولی الحق که قشنگ بود و حیفم اومد براتون ننویسم ، خواننده های خاموش و غیر خاموش من ( اگه هستین البته )

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

پیام یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ http://payampourmoradian@yahoo.com

چقدر قشنگ شده-پس تماس با آرتاش کو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد